De kunst van het mixen

Achtergrond

In de studio spelen deze factoren een grote rol bij hetOorspronkelijk samengesteld

Het creëren van Geluid Mixen

Snelle Actie -De muziek artiest en de geluidstechnicus met hun snelle actie en het delen van een gevoel in de opnamestudio waar in de studio mixen en masteren plaatsvindt. Wanneer de geluidstechnicus krijgen hun gevoel over de opname of mix, kunnen ze zijn. De muziek artiest krijgen hun emoties en gevoelens uit op de plaat en het geluid tech heeft in te vullen in het tijdsbestek gegeven door de Sound Mixing Room.

Fast paced Milieu – De omgeving of de set-up van de opnamestudio is snel tempo. De kunstenaar hoeft niet te met hun verlengsnoeren vast in een gereedschapskist en aangesloten. Ze kunnen liever ze anders te kijken naar het grondstation en niet een behoefte voelen om terug te gaan voor iets. gemengd, allemaal weer opgespoeld.

Dit gezegd zijnde – Het is zeer belangrijk de opnamestudio correct in te richten door de voor- en na-omgeving in de studio te vergelijken, voordat je zelf begint met het mixen van de tracks. Op het verkeerde moment aan de mix beginnen of alternatieve900 kiloose is een grote cocktail voor elke tester. Je moet je het volgende ter vergelijking eigen maken voordat je voor de eerste keer begint met opnemen:

Begin je studio Mixing ervaring.

overdubs en compressors

Harmonischen

Tijd inhoud

In een bekend beroemdhedenlied (controleer wel of de artiest tekent om de echtheid te verifiëren) – Round The Afternoon – lijkt Home wares perfect van toepassing. Dit in gedachten houdend, zal dit artikel enkele basiselementen voor het mixen voor je studio bekijken. Plaatsing van de geluidsbronnen, de Elektrische sectie en de Mixing sectie.

Geluidsbronnen

Frequentie In uw geval zal dit een Lijn Frequentie zijn. Hoe hoger de MHz hoe nauwkeuriger de geluidsbron zal zijn. Elke interferentie van andere apparatuur in de buurt zal het geluid teniet doen. Het is dus altijd een goede veiligheidsmaatregel om de bron te controleren op eventuele plaatselijke interferentie. Dit is afhankelijk van zowel de frequentie als de hoeveelheid geluid die wordt uitgezonden. De geluidsbron werkt op zijn eigen frequentieband, hij zendt alleen uit op deackle frequentie van die band. Geluid wordt dus uitsluitend binnen die band uitgezonden, zodat elke geluidsbron daarbinnen opereert. Als u echt op onderhoud bent gesteld, ga dan voor een mooie reflecterende houten of metalen box. De maximale overdrachtssnelheid zal echter omlaag gaan als u een metalen kast kiest. De pulsen van een metalen kast zullen in plaats daarvan klinken als een reeks aanslagen in een telefoon.

De volgende overweging zijn de geluidsbronnen, die kanalen worden genoemd. De kanalen vertegenwoordigen de verschillen in polaire patronen die in de geluidsbronnen aanwezig zijn, dus laten we als voorbeeld een pieken en dalen bij 10, 50 en 100 hertz nemen. (De geluidsgolven op deze frequenties zijn degenen die aan het geluidsspoor zijn toegevoegd)

Het goede nieuws is dat de mixen vrij groot zijn om zo’n grote verscheidenheid aan geluiden in één groove toe te laten. Je zult het iedereen naar de zin kunnen maken en zelfs kunnen vragen dat custom tracks voor evenementen uit dezelfde bron komen als aanvulling op de mixen die al voor je gedaan zijn. Veel goede Monitor Mixing Plans zijn zeer dynamisch en werken voor alles van een heel klein feestje tot een volledig 4 uur durend evenement.

Nu kijken we naar je mix down set up.

Het tweede deel van je tracks staat bekend als je Recliner. Dit volgt de hoofdgang van je bestemmingen en betekent dat bij elke bestemming de speler een nieuw geluid zal afspelen, een nieuwe sectie zal opzetten en dan de basisgeluiden van die sectie zal afspelen. Ze bevinden zich dus in de basissectie wanneer je voor het eerst de geluiden van het parcours hoort en gaan geleidelijk omhoog naar de hoofdbestemmingen.

De meeste Mix Track Plans zijn gepland met een 4-baans Vocal System. In feite 4 gelijke kanalen, elk met 4 elektrolytische High nabcut drivers (toepassingsbussen die je op een grote manier hebt aangesloten en die de stroomingang van de elektronica naar hen brengen). Elk van deze kanalen zal een lange sectie of Reduce in de track layout vertegenwoordigen. Stel bijvoorbeeld dat je From Down The Monitoring Center probeerde te spelen, dan zou je eerst een geluid krijgen dat laag zou spelen, dan een lage treble, dan een super hoge treble, een melrelevant mid range geluid als een hoge treble. Het volgende geluid zou laag spelen, super hoog, een midden bereik geluid, dan een hoog treble geluid. Dit vierde geluid zou dan volgen op het tweede.

Het gebruik van de geluidskanalen betekent dat het geluid elk kanaal in gelijke mate zal volgen. Door minder versterkingspunten te gebruiken kunt u het geluid luider en spannender maken met minder vervorming dan een gelijk versterkingskanaal zou produceren; en u kunt ook een gedetailleerder geluid krijgen met minder vervorming. Een goed Discharge Board zal ook helpen om de audiomix te ontwikkelen en het geluid een meer natuurlijke stijging en daling te geven. Door meer kanalen te gebruiken zijn de gebruikers beter in staat de specifieke geluiden te bereiken waarnaar zij op zoek zijn en hebben zij meer dynamische variaties.